  • 1. Data: 2009-06-22 10:35:56
    Temat: zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Mam taki problem. Wynajmuje mieszkanie i miałem odcięty gaz z w związku z
    nie oplaceniem kilku rachunków. Poinformowano mnie telefonicznie ze po
    oplacie tych rachunkow (co zrobilem) bede miał możliwość ponownego
    podlaczenia po wniesieniu oplaty przyłączenia. Po przyjechaniu do BOK
    niestety odmowiono mi takiej mozliwosci twierdzac ze musi byc wlasciciel
    tego mieszkania poniewaz rozwiazano umowe. Niesety obecnie wlasciciela nie
    ma (wyjechał na 1 miesiąc), gaz opłacony a ja jestem bez ciepłej wody? do
    kogo w tym przypadku można się zwróćić rozmawiałem z kierownikiem gazowni
    też powiedział że musi być włąściciel. Co za chory kraj...

  • 2. Data: 2009-06-22 10:38:16
    Temat: Re: zaplacony gaz nie chca wlaczyc ponownie
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h1nncb$nsq$1@nemesis.news.neostrada.pl>, b...@y...com
    says...>
> [...]
    > nie oplaceniem kilku rachunków. Poinformowano mnie telefonicznie ze po
    > oplacie tych rachunkow (co zrobilem) bede mia? mo?liwo?? ponownego
    > podlaczenia po wniesieniu oplaty przy??czenia. Po przyjechaniu do BOK
    > niestety odmowiono mi takiej mozliwosci twierdzac ze musi byc wlasciciel
    > tego mieszkania poniewaz rozwiazano umowe. Niesety obecnie wlasciciela nie
    > ma (wyjecha? na 1 miesi?c), gaz op?acony a ja jestem bez ciep?ej wody? do
    > kogo w tym przypadku mo?na si? zwró?i? rozmawia?em z kierownikiem gazowni
    > te? powiedzia? ?e musi by? w???ciciel. Co za chory kraj...

    To podpisz umow? na siebie.

  • 3. Data: 2009-06-22 10:54:22
    Temat: Re: zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 22, 12:35 pm, "bbl" <b...@y...com> wrote:
    > Co za chory kraj...

    Co chorego jest w tym, ze nie mozna komus zamowic usllugi np. dostawy
    gazu do jego mieszkania?

    Chyba logiczne, ze zamawiac uslugi do danego lokalu moze wlasciciel
    lub osoba upowazniona.

    Co za chorzy ludzie.

  • 4. Data: 2009-06-22 11:00:34
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Cze, 12:54, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > gazu do jego mieszkania?
    >
    > Chyba logiczne, ze zamawiac uslugi do danego lokalu moze wlasciciel

    Dziwne, u mnie spoldzielnia nie byla obecna jak przylaczali prad.

  • 5. Data: 2009-06-22 11:01:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Dziwne, u mnie spoldzielnia nie byla obecna jak przylaczali prad.

    Obstawiam, że to Ty masz podpisaną umowę na dostawę prądu, nie
    spółdzielnia. :)

    --
    spp

  • 6. Data: 2009-06-22 11:02:32
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:38:16 +0200, Leszek napisał(a):

    > In article <h1nncb$nsq$1@nemesis.news.neostrada.pl>, b...@y...com
    > says...>

    > To podpisz umow? na siebie.

    Nie może, mie ma prawa do dysponowania lokalem.
    Ja to przerabiałem już. Będąc współwłaścicielem (1/2) i chcąc zawrzeć nową
    umowę _musiałem_ dostarczyć pisemną zgodę drugiego współwłaściciela i
    oczywiście okazać własne akty notarialne stanowiące mnie współwłaścicielem.
    Dobrze, że u mnie jest tylko jeden współwłaściciel.

    A wyobraź sobie sytuację, gdy wskutek spadków i podziału majątku, tych
    współwłaścicieli jest np. kilkunastu...

    --
    Another

  • 7. Data: 2009-06-22 11:16:28
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]

    gazu do jego mieszkania?

    Chyba logiczne, ze zamawiac uslugi do danego lokalu moze wlasciciel

    Logiczne jest, ze usluge zamawia osoba tam legalnie mieszkajaca, a nie
    wlasciciel. Przedstawia uslugodawcy umowe najmu lokalu i podpisuje umowe (na
    siebie) na dostarczanie mediów. W zasadzie taka umowa powinna pelnic role
    upowaznienia, bo inaczej wynajmowanie lokalu jest bez sensu.

    Pozdrawiam Przemek

  • 8. Data: 2009-06-22 11:25:46
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Cze, 13:01, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Obstawiam, że to Ty masz podpisaną umowę na dostawę prądu, nie
    > spółdzielnia. :)
    >
    > --
    > spp

    Teraz tak. A podpisalem umowe na podstawie umowy najmu.

  • 9. Data: 2009-06-22 12:36:22
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "bbl" < > napisał w wiadomości
> [...]
    > a ja jestem bez ciepłej wody? do kogo w tym przypadku można się zwróćić
    > rozmawiałem z kierownikiem gazowni też powiedział że musi być włąściciel.

    Dlaczego chory? Przeciez to logiczne, że jeśli ktoś kredytował Ci gaz przez
    kilka miesięcy, to teraz robi trudności przy podpisaniu kolejnej umowy.

    Pozdro-
    zenek

  • 10. Data: 2009-06-22 15:23:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > Chyba logiczne, ze zamawiac uslugi do danego lokalu moze wlasciciel

    Mam nadzieję, że tobie to nawet pizzy nie dostarczą, jak nie okażesz
    umowy notarialnej ;->

    > lub osoba upowazniona.

    Czyli lokator posiadający lokal wskutek jakiejś umowy z właścicielem.