    From: "bbl" <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie
    Date: Mon, 22 Jun 2009 12:35:56 +0200

    Witam,

    Mam taki problem. Wynajmuje mieszkanie i miałem odcięty gaz z w związku z
    nie oplaceniem kilku rachunków. Poinformowano mnie telefonicznie ze po
    oplacie tych rachunkow (co zrobilem) bede miał możliwość ponownego
    podlaczenia po wniesieniu oplaty przyłączenia. Po przyjechaniu do BOK
    niestety odmowiono mi takiej mozliwosci twierdzac ze musi byc wlasciciel
    tego mieszkania poniewaz rozwiazano umowe. Niesety obecnie wlasciciela nie
    ma (wyjechał na 1 miesiąc), gaz opłacony a ja jestem bez ciepłej wody? do
    kogo w tym przypadku można się zwróćić rozmawiałem z kierownikiem gazowni
    też powiedział że musi być włąściciel. Co za chory kraj...