  • 11. Data: 2009-06-22 19:44:16
    Temat: Re: zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Cze, 12:35, "bbl" <b...@y...com> wrote:
    > kogo w tym przypadku można się zwróćić rozmawiałem  z kierownikiem gazowni
    > też powiedział że musi być włąściciel. Co za chory kraj...

    Pierdoły koleś opowiada. Załatw wszystko na telefon i fax,
    wyślij dowody opłat, zadzwoń do windykacji i poproś o podłączenie.
    Mnie nikt nigdy nie pytał czy jestem właścicielem (a nie jestem).

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2009-06-23 11:30:01
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > Pierdoły koleś opowiada. Załatw wszystko na telefon i fax,
    > wyślij dowody opłat, zadzwoń do windykacji i poproś o podłączenie.
    > Mnie nikt nigdy nie pytał czy jestem właścicielem (a nie jestem).

    Czytaj wyżej. Gazownia się wpieniła i umowe rozwiązała, więc faksem i
    telefonem możesz się co najwyżej umówić na podpisanie nowej.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 13. Data: 2009-06-23 11:31:41
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Po przyjechaniu do BOK niestety odmowiono mi takiej mozliwosci twierdzac
    > ze musi byc wlasciciel tego mieszkania poniewaz rozwiazano umowe.

    Okaż im umowę najmu - powinno zadziałać.

    > gaz opłacony a ja jestem bez ciepłej wody?

    Gaz opłacony za to co wcześniej zużyłeś...
    --