  • 1. Data: 2009-06-22 09:21:10
    Temat: Wydano zly dowod rejestracyjny
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam,
    W wydziale kominikacji wydano mi zly dowod rejestracyjny do przyczepy
    Nie zwrocilem na to uwagi bo odbieralem jednoczensie dowod od samochodu i od
    przyczepy.
    Dostalem dowod od innej przyczepy, z podobnym numerem rejestracyjnym -
    poprzestawiane cyfry.
    Przyczepe pozyczylem znajomemu, pojechal z nia na urlop, a kobieta z
    wydzialu komunikacji (ktora sie pomylila wydajac zly dokument) wydzwania i
    wmawia mi ze to w moim interesie jest przyniesc i wymienic dowod na
    wlasciwy. Dodaje ze jadac z ta przyczepa, w sytuacji gdy bede mial kontrole
    drogowa, policja moze posoadzic mnie o kradziez.
    Ja nie mam dowodu w domu takze nie moge go isc wymienic, co wiecej nie mam
    na to czasu. Zastanawiam sie jeszcze jak znajomy ma teraz wrocic prawie
    300km z ta przyczepa z nieodpowiednim dowodem rejestracyjnym i kto jest za
    to wszystko prawnie odpowiedzialny, Pani ktora wydala zly dowod czy ja, ze
    taki odebralem.
    Pozdr

  • 2. Data: 2009-06-22 09:24:53
    Temat: Re: Wydano zly dowod rejestracyjny
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 11:21:10 +0200, TIM napisał(a):

    > kto jest za to
    > wszystko prawnie odpowiedzialny, Pani ktora wydala zly dowod czy ja, ze
    > taki odebralem.

    Podpis pod potwierdzeniem odbioru oznacza, że zweryfikowałeś dane
    dokumentu.
    Nie szukaj odpowiedzialnych poza sobą (chociaż tam oni też są ;-) tylko
    staraj się szybciutko załatwić sprawę pozytywnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-06-22 09:49:38
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Jak ma dowód, który nie pasuje do pojazdu to mogą być kłopoty, bez względu
    na to czy dowód prawdziwy jest i jak to się stało. Niech Ci pocztą podeśle
    ten dowód, wymień w urzędzie i mu odeślij włąciwy. Proste, wróci z powrotem
    bezpiecznie i bez strachu o kłpoty z kontrolą drogową.

  • 4. Data: 2009-06-22 09:54:17
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 11:49:38 +0200, piotr [trzykoty] napisał(a):

> [...]
    > ten dowód, wymień w urzędzie i mu odeślij włąciwy. Proste, wróci z powrotem
    > bezpiecznie i bez strachu o kłpoty z kontrolą drogową.

    A swoją drogą czy policja zawsze patrzy czy dowód jest od "tego" samochodu?

    --
    ŁK (2009-06-22 11:53:56)

  • 5. Data: 2009-06-22 10:06:08
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...net> napisał w
    > A swoją drogą czy policja zawsze patrzy czy dowód jest od "tego"
    > samochodu?

    Pewnie czasem (rzadko) nie zauważy, ale numer rejestracyjny to raczej
    podstawowy parametr jaki powinni sprawdzić.

  • 6. Data: 2009-06-22 15:32:58
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    piotr [trzykoty] pisze:

    > Pewnie czasem (rzadko) nie zauważy, ale numer rejestracyjny to raczej
    > podstawowy parametr jaki powinni sprawdzić.

    W praktyce nikt tego nie sprawdza :)

    Jacek Kustra

  • 7. Data: 2009-06-23 06:53:17
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał
    > W praktyce nikt tego nie sprawdza :)

    Może cyfra po cyfrze nie, ale z pewnością "rzuci okiem" na tablice, a więc
    jak różnice będą znaczne to i zauważy, że w dokumentach jest coś innego.