  • Data: 2008-02-29 10:18:39
    Temat: zaliczka dla komornika
    Od: Friedrich <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam zasądzoną kwotę której dłużnik od roku nie chce mi spłacić (kwota
    rzedu kilku tys zł). Chcę wystąpić do komorniku pod którego rewir
    podlega dłużnik. Tam jednak w sekretariacie komornika dowiedziałem się
    że by komornik zaczął działać niezbędne jest wpłacenie przez ze mnie
    komornikowi "zaliczki".

    W przepisach znalazłem jedynie wzmiankę o kosztach egzekucji ponoszonych
    przez wierzyciela w przypadku egzekucji POZA swoim rewirem. Stąd
    pytanie: czy wspomniana przeze mnie zaliczka jest zgodna z prawem?

    PS
    I gdzie znajdę podstawę prawną do tej zaliczki?