  • Data: 2005-06-08 10:33:47
    Temat: zakup auta od zadluzonego wlasciciela
    Od: "darek" <w...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    jestem nowy na tej grupie i od razu przepraszam jesli podobny watek pojawial
    sie juz wczesniej.
    Moja sytuacja wyglada tak:
    chce kupic samochod od czlowieka ktory ma pozaciagane kredyty i splaca je z
    opoznieniem. Oprocz tego auto jest zakupione na raty i jeszcze nie splacone.
    zeby je calkowicie splacic daje czlowiekowi 10.000PLN on je splaca od razu,
    spisujemy umowe i lece przerejstrowac bryczke na siebie. W chili obecnej w
    dowodzie rejstracyjnym jest zaznaczone ze lape na autku trzyma bank - dopoki
    sie nie splaci rat. Gdzie moge sprawdzic czy na autku nie ma czasem jakiegos
    komornika, innego banku, itp???

    Na moja obrone mam tylko tyle, ze autko jest po baaardzo okazyjnej cenie
    wiec stad moje zainteresowanie ;-)

    Z gory dziekuje za pomoc

    Darek