  • Data: 2005-06-08 21:57:04
    Temat: Re: zakup auta od zadluzonego wlasciciela
    Od: "Alan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1d10f9deb549bae989fea@news.tpi.pl...

    > On wcale moze nie splacic tego kredytu ... o wiele bezpieczniej dla
    > ciebie bedzie jesli dasz mu roznice miedzy kredytem a wartoscia
    > samochodu i zrobisz na siebie cesję kredytu. Musisz sie dogadac z
    > bankiem.
    >
    > Nie mozesz dac tak zadluzonemu czlowiekowi pieniedzy bo jesli on nie
    > bedzie uczciwy to je po prostu stracisz.

    Czy jesli bede kupowal auto na gieldzie/komisie to jest jaks mozliwosc
    sprawdzenia czy auto jest "obciozone" w jakis sposob? Na dowodzie
    rejestracyjnym co najwyzej moze byc rozumie wpisany np. bank w ktorym splaca
    sie kredyt, ale czy ta informacja jest zawsze? Nie mam doswiadczenia w
    zakupie autka a niedlugo chce wlasnie sobie takowe sprawic i w sumie to
    nigdy nie widzialem dokumentow auta ktore np. jest kupowane na raty albo
    leasingu, albo np. takiego ktore jest np. zabezpieczeniem kredytu.

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741