  • Data: 2003-05-22 06:16:01
    Temat: zakladanie ksiegi wieczysta
    Od: "levin_a" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Musze zalazyc ksiege wieczysta dla lokalu mieszkalnego. W chwili obecnej
    mieszkanie przysluguje mi z tytulu spoldzielczego wlasnosciowego prawa do
    lokalu. Moje pytanie jest nastepujace:
    1. Gdzie powinienem sie udac (do jakiego sadu, wydzialu)?
    2. Jakie dokumenty powinienem zabrac ze soba (mam zaswiadczenie ze
    spoldzielni o ustanowieniu spoldzielczego wlasnosciowego prawa do lokalu
    oraz umowe ze spoldzielnia o ustanowienie "swpdl"). Czy te dokumenty
    wystarcza?
    3. Czy dodatkowo jakies formularze sadowe?
    4. Jakie sa oplaty za zalozenie ksiegi wieczystej?

    z gory thnx za odpowiedzi,

    levin_a