  • Data: 2009-10-07 08:50:58
    Temat: zajecie nieruchomosci
    Od: "serwo70" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry

    Mam pytanie odnośnie mojej działki. Przepisał mi ją ojciec aktem
    notarialnym.
    Dziłka nie jest ogrodzona. Mam jednak problem z sąsiadem-rolnikiem, który
    wszedł mi na dziłkę około 3 metry na 6 m i umieszcza na niej swoje
    ruchomosci (samchdy, maszyny, slomę i inne rzeczy). Robi to już od długiego
    czasu ponad 30 lat i robił nawet wówczas gdy ojciec byl włascicielem. Ojciec
    mówił, że teren ten zajął bezprawnie jeszcze jak babcia była włascicielem
    dzialki i nie chce do tej pory go opuścić. Właściciel który wówczas zajął
    ten teren przepisal też sąsiednią dziłkę synowi. Czy mogę ten teren odzyskać
    sądownie ? Dodam jeszcze, że ten teren to nie jest wjazdem na jego działkę.
    Proszę o pomoc.

    Artur

    4485 (20091006) __________