  • Data: 2006-11-04 05:30:07
    Temat: z jakiego artykułu powinienem byc zwolniony
    Od: "Piotr M" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Pracodawca zwalnia mnie z pracy z dniem 3.11.2006 i od tego dnia biegnie
    dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Maiałem umowę do 2010 roku.
    Po ponad półrocznym okresie zwonienia lekarskiego wróciłem do pracy z
    orzeczeniem lekarza, ze mogę pracować tylko w pomieszczeniu z oknami i
    wentylacją. Mam 3 grupę inwalidzką, którą dostałem w okresie zwolnienia
    lekarskiego i przekazałem kopię do pracodawcy na 3 miesiące przed powrotem
    do pracy.
    Po powrocie, okazało się, że pracodawca "nie ma dla mnie przystosowanego
    miejsca pracy" i wysłał mnie na zaległy miesieczny urlop, aby mi takie
    stanowisko swtorzyć. Po urlopie dostałem wypowiedzenie ponieważ mu się nie
    udało. Na wypowiedzeniu zawarł tylko info, że zwlnia mnie z oresem
    wypowiedzenia. Jaki artykuł obejmuje taki powód zwolnienia???

    Niedługo dostanę świadectwo pracy i chciałbym dostać poprawnie wypełnione.

    Dzięki za pomoc, Jestem laikiem w sprawie prawa pracy więc proszę o
    konkretną odpwiedź.