    From: "kb" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyrok nakazowy za mandat
    Date: Tue, 26 Apr 2005 11:43:38 +0200

    Witam
    w ubieglym roku przekroczylem predkosc o 20km/h
    mandat oczywiscie przyszedl po ustalonym terminie jednego miesiaca.
    Zgłosilem sie na komende po otrzymaniu wezwania
    pani wytlumaczyla co i jak i poradzila zebym przyjal kare 100zl to bedzie
    wszytko.
    Ok przyjolem podpisalem,zapomnialem
    i dzisiaj puka listonosz przynosi mi "Wyrok Nakazowy ...." na sume 200zl+
    80zl
    Dodam ze kontakt policji z sadem musial byc bo przyslali mi to na obecny
    adres zamieszkania (inny niz zameldowania a wykroczenie nastapilo rowniez w
    zupelnie innym miescie)
    no sorry,ale ja mam placic za niebalstwo policji
    nie dostarczyli mi w odpowiednim terminie mandatu to raz
    dwa,chcialem zeby mi to "sciagli" ze zwrotu z podatku.
    Jeden mandat tak zalatwilem i nie bylo problemu
    Co radzicie ? odwoływac sie ? bo tak naprawde zostałem wprowadzony w błąd
    przez policjantke 100zl to nie 280 ;/

    pozdrawiam

    kb