  • Data: 2009-05-05 20:21:45
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu mieszkania
    Od: "Bear" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam pytanie odnośnie wypowiedzenia umowy najmu mieszkania. Otóż wynajmuję
    mieszkanie 4 osobowej rodzinie od kilku miesięcy. Od samego początku
    najemcy mieli problem z płatnością (płacą nieterminowo i dopiero po moich
    kilkukrotnych interwencjach). Obecnie zalegają z opłatami za miesiąc
    kwiecień i nie zanosi się, aby byli wypłacalni, o maju nie wspominając.
    Krótko mówiąc, chcę jak najszybciej się z nimi rozstać. Mamy podpisaną
    umowę, z której wynika, że mam prawo ją wypowiedzieć ze skutkiem
    natychmiastowym o ile najemca zalega z zapłatą za jeden miesiąc. Pytanie
    brzmi, czy ten zapis jest prawidłowy z punktu widzenia prawa ? A jeśli tak,
    to jak powinno wyglądać takie wypowiedzenie ? W jaki sposób mam doręczyć je
    najemcom biorąc pod uwagę fakt, że oni nie są nigdzie zameldowani ?

    z góry dziękuję za pomoc !