  • Data: 2009-05-09 21:21:05
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy najmu mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 May 2009, DFuser wrote:

    > Heh, czyli jak widać żadne rozwiązanie nie jest dobre:
    > a) Wynajem całego mieszkania, + podnajem
    > b) wynajem poszczególnych pokoi osobno

    To drugie ma pewien plus (dla wynajmującego, nie najemcy).
    Otóż nie obejmują go zasady wypowiadania, w praktyce niemożliwego
    przy najemcy <baczność!> *lokalu* <spocznij!>.
    O ile wiem, wynajem pomieszczenia (nie będącego samodzielnym lokalem)
    nie podlega sporej części rygorów - można go np. wypowiedzieć na
    zasadach ogólnych KC.

    pzdr, Gotfryd