  • Data: 2008-04-05 17:23:06
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: "imhotep" <górny@egipt.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam umowę zakupu mlokalu od SM - umowa nienotarialna.
    Obecnie okazuje się, że lokal nie spełnia moich oczekiwań. Zgodnie z umową
    Strony mają prawo do wypowiedzenia umowy na koniec miesiąca. Nie ma par.,
    który by mówił nt przyczyn kiedy można umowę wypowiedzieć. Niedługo (na
    dniach) Spółdzielnia będzie chciała ostatnią ratę i podpisać Akt
    Notarialny - a ja chcę wypow. umowę.

    moje pytania:
    - czy muszę motywować czemu umowę wypowiadam?,
    - co może zrobić SM po otrzymaniu mojej rezygnacji - mam na myśli kontekst
    ich sprzeciwu - co mogą?