  • Data: 2008-04-07 20:46:25
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: "imhotep" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeśli w statucie lub innym akcie obowiazującym członków spółdzileni i w
    > umowie nie ma wskazanych powodów rozwiązania, to nie musisz niczego
    > wskazywać.

    nie ma, umowa w zasadzie cytuje regulamin/statut

    > zadbała aby wpisać przyczyny wypowiedzenia umowy przez członka spółdzielni
    > jest jej problemem.

    wiem, że jej. Ale... czy jej papuga może dowodzić, że ponieśli straty a ja
    dopiero teraz tuż przed aktem (umowa/ststut nic nie mówi o np. "można
    wypowiedzieć do 7 dni przed podpisanie aAktu" :)

    tutaj jest sytuacja taka, że nie wypowiadam umowy (choc zgodnie z treścia
    przy wypowiedzeniu mają 3 mc na zwrot 100%)
    a chcę uznać, że lokal nie jest zgodny z umową (nie spełnia kilku paramtrów
    określonych rozporządzeniem o warunkach ... budynki i ich usytuowanie, co
    prawda o kilka cm, ale zawsze)

    > co do zwrotu wkładu budowlanego poszukaj w statucie spółdzielni, takie
    > zapisy winny być, podobnie jak w umowie.
    ok