  • Data: 2008-07-10 07:52:31
    Temat: wypadek drogowy, odszkodowanie
    Od: "Mustad" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, zostałem potrącony przez samochód w drodze do pracy jadąc rowerem.
    Rower do kasacji ("HURAGAN" na jakiej ścigał się Szurkowski czyli wiekowa) z
    ubezpieczenia sprawcy wypłacono mi 150PLN. Na Allegro taki rower-w gorszym
    stanie od mojego-można zobaczyć od 390PLN do 500PLN. Czy chociaż by na tej
    podstawie mogę żądać tej kwoty? Czy w ogóle warto się w to bawić? W
    Niemczech za potrącenie rowerzysty sprawca dostaje podobno sprawę karną? Po
    za tym materialnie ucierpiały spodenki kolarskie i sakwa rowerowa.
    Na zdrowiu niewiele ucierpiałem, miałem szczęście.
    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Mustad