  • Data: 2005-11-15 14:14:31
    Temat: wyludzenie
    Od: marcin<m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam jakis czas temu sprzedalem aparat na allegro, (kolo czerwca) po czym
    wczoraj dowiaduje sie ze w moim domu byla policja i wszczeto zostalo sledztowo
    zostaja zbierane wiadomosci nt o mnie. wg art 286. Dzis zadzonilem do koszlaina
    pani przez teleofn powiedzial mi ze zostalop wszczete sledzto za wyludzenie 430zł
    za jakowy aparat niby nie doszedł. co moge zrobic, jakies sa tego konsekwencje.
    wywyslalem zwykla poczta i nei mam potwierdzenia nadania...

    -> http://usenet.pomocprawna.info