  • Data: 2004-03-23 20:03:36
    Temat: wykup mieszkania
    Od: Czesław<c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    >W \"Gazecie Prawnej\" przeczytałem artykuł o sprzedaży mieszkań
    zakładowych.Wg dziennika Ustaw z 2001 r Nr 4 poz 24 nabywcy lokalu
    przysługuje 6% zniżka za każdy rok wynajmu lokalu oraz 3% za każdy
    rok pracy.Mój zkład pracy przekazał budynek( w którym kilkunastu
    pracowników ma mieszkania) Urzędowi Powiatowemu.Rada Powiatu
    podjęła decyzję o sprzedaży najemcom mieszkań za 20% wartości.
    Niektóre osoby mieszkają nawet po 30 lat i według Dz Ustaw z 2001 r
    Nr 4 poz 24 przysługiwałaby im ulga 95%.Czy podjęta przez Radę
    Powiatu Decyzja jest sprzeczna z ustawą przedstawioną w Dz U z 2001
    r Nr 4 poz 24?Niektóre osoby wynajmujące ok 30 lat wykupiły od
    Powiatu te mieszkania za 20% ich wartości zamiast za 5%.Czy było to
    prawidłowe? Czy właściwie rozumiem w/w ustawę? Proszę bardzo o
    wyjaśnienie.Dziękuję.Pozdrawiam.Czesław

    -> http://usenet.pomocprawna.info