  • Data: 2005-03-15 08:37:58
    Temat: wygralem sprawe cywilna - co dalej?
    Od: Wojciech Jakóbczyk <j...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    przegladnalem archiwum grupy i mam pewien oglad ale chce sie upewnic...
    wczoraj wygralem sprawe cywilna (o zaplate). sedzia zasadzila zaplate
    zadanej kwoty, odsetek i kosztow procesowych.
    moje pytania:

    1. kwestia kosztow - pokrywaja one koszty ktore ponioslem skladajac
    pozew + wynagrodzenie rzeczoznawcy. nie uwzgledniaja moich kosztow
    dojazdow oraz utraconych zarobkow (nie mialem pelnomocnika). czy mam
    mozliwosc jeszcze sie o nie upomniec? z tego co sie zorientowalem to juz
    za pozno, ale wole sie upewnic... chodzi zwlaszcza o to drugie, bo
    dojazdy prawdopodobnie wyjda i tak podejrzewam ze niewielkie (rozprawy
    kilkadziesiad km od mojego miejsca zamieszkania)

    2. skladanie wniosku o pisemne uzasadnienie w mojej sytuacji chyba nie
    ma sensu? czy jednak?

    3. co dalej? czekac 3 tygodnie i zlozyc wniosek o doręczenie wyroku z
    klauzulą wykonalności? potem po prostu czekac (ile czasu?) az zaplaca
    czy od razu do komornika?

    z gory dzieki za pomoc,
    wojtek