eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowycieczka fakultatywna › wycieczka fakultatywna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wycieczka fakultatywna
    Date: Mon, 22 Oct 2007 21:04:37 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <ffis7t$77h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88-199-90-22.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1193079869 7409 88.199.90.22 (22 Oct 2007 19:04:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Oct 2007 19:04:29 +0000 (UTC)
    X-Sender: szT1nlX2LUCqXuarA9DXTG94k7bx8q8R
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:493148
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Mam takie pytanie. Biuro podróży nie przeprowadziło wycieczki
    fakultatywnej w sposób w jaki reklamowało (głównie defekt przewodnika
    niezguły). Nie uznało pisemnej reklamacji, ani odwołania od nie - w obu
    przypadkach mętnie tłumacząc swoje stanowisko, w drugim niemal
    przyklejając fragmenty z pierwszego listu.
    Mam teraz pytanie do lepiej obeznanych. Gdzie można dochodzić swoich
    praw (poza ujęciem tego w relacji na sieci), jakiś sąd konsumencki, czy
    gdzie się "spowiadają " biura podróży w takich przypadkach?

    Pozdrawiam,
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1