    From: e...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Date: Tue, 13 Jan 2009 05:44:23 -0800 (PST)

    witam!

    potrzebuje pilnie pomocy i licze na szybką odpowiedz.
    od pazdziernika wynajmuje mieszkanie od pewnej psycholki (jak sie dzis
    okazuje). w mieszkaniu przebywam w tygodniu pracy a na weekendy
    wyjezdzam do rodzinnego miasta (o czym wie wlascicielka mieszkania).
    od pewnego czasu wiem ze bywa w moim mieszkaniu kiedy mnie nie ma.
    dzis wrocilam do domu i pocalowalam klamke - wlasciclelka wymienila
    zamki w drzwiach, jak twierdzi dlatego ze wczoraj nie pojawilam sie i
    nie uiscilam oplaty za mieszkanie, mimo ze w sobote umówilysmy sie
    telefonicznie na telefon kiedy bede na miejscu. wczoraj kiedy
    wiedzialam ze nie dojade (wylądowalam w szpitalu) probowalam sie do
    niej dodzwonic lecz nie odbierala telefonu. dzis mi stawia warunki ze
    mam jechac do swojej firmy i zostawic jej pieniadze, lecz nie dociera
    do niej ze jestem na chorobowym i w firmie mnie nie bedzie, poza tym
    moja firma nie jest zadnym posrednikiem w naszych sprawach.
    co mam robic? na razie czekam do 18 (bo jej powiedzialam ze do 18
    poczekam na nia)
    jutro bede zwalniac mieszkanie, czy musze jej zaplacic za caly miesiac
    czy tylko za 10 dni, ktore tam przebywalam? (placilam jej za miesiac z
    góry)
    mam wołac policje jesli nie bedzie jej do 18?
    prosze o pomoc bo jesli mi nerwy puszcza to moge ją uszkodzic mimo
    uszkodzonego mojego kregosłupa:/

    pozdrawiam
    ewa