  • Data: 2009-01-13 14:39:57
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com pisze:

    > umowe mam w zamknietym mieszkaniu:/
    > poza tym mysle ze jesli ja wejde w taki sposob to moze mnie obciazyc
    > kosztami, pozwac za zniszczenia itp... to jest wariatka i kreci w
    > swoja strone jak tylko moze.

    Nie może nic Ci zrobić, to ona swoim działaniem dopuściła się czynu
    zabronionego, rozumiesz ? Możesz rozwiercić zamki i to ją obciążysz
    kosztami ślusarza. Możesz iść mieszkać do hotelu i też to ona będzie
    musiała zwrócić Ci koszty.

    Musisz zrozumieć że fakt iż ona jest właścicielem mieszkania nie
    oznacza że ma prawo wejść do niego bez Twojej zgody. Nie miała prawa też
    zmieniać zamków, nawet gdyby jej roszczenie było zasadne.

    > a propos umowy, w niej zawarta jest informacja o kaucji 1500zł, jesli
    > opuszczam mieszkanie zostawiajac je w dokladnie takim samym stanie jak
    > je przejełam to jezeli mi tego nie odda w dniu opuszczenia mieszkania
    > co robic?

    Kaucja nie ma na razie żadnego związku z Twoją obecną sytuacją.
    Najpierw rozwiąż jeden problem a później zastanawiaj się nad kolejnym.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio