  • Data: 2009-01-13 16:08:25
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com wrote:

    > umowe mam w zamknietym mieszkaniu:/

    To to jest pierwsza rzecz, którą powinnaś wynieść.

    > poza tym mysle ze jesli ja wejde w taki sposob to moze mnie obciazyc
    > kosztami, pozwac za zniszczenia itp... to jest wariatka i kreci w
    > swoja strone jak tylko moze.

    to raczej w pozwie ty możesz domagać się zwrotu kosztów rozwiercenia i
    wymiany zamka.
    Równie dobrze możesz iść do hotelu i ona ci za ten hotel zapłaci do
    czasu dopóki nie dostaniesz się do mieszkania.

    iść do sądu.
    zresztą i tak cię to czeka zapewne.