  • Data: 2005-12-28 18:08:28
    Temat: wszędzie krew
    Od: "A.n" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powtarzam posta bo nikt nic konstruktywnego mi nie poradził (może dlatego że
    tylko 3 osoby go przeczytały). Wiadomo, że dobra reklama jest najważniejsza,
    wybaczcie zatem powtórkę pytania.

    Spotkała mnie taka sprawa:

    Wczoraj dostałam wezwanie na przesłuchanie na policje, bo podobno przed
    miesiacem przekroczyłam podwójną ciągłą. Oczywiście nie pamiętam faktu, a
    samochód jest "rodzinny" ale na moje nazwisko. Nikt nikogo nie złapał na goracym
    uczynku i nie sądzę żeby ktoś akurat zrobił zdjęcie. Dodam, że ulica na której
    miało miejsce zdarzenie (K-ce, Sokolsk a) była wtedy zamknięta z jednej strony z
    powodu remontu przez co ruchu praktycznie nie było (-95%), za to "miejscowi"
    jeździli na luzie.

    Doczytałam że mandat może byc wystawiony do miesiaca no i właśnie nie wiem czy
    warto się rzucać tylko po to żeby ustalić że to brat lub ojciec akurat zostali
    namierzeni. Jak będę kwestionowac to sprawa skończy się w grodzkim i może
    kosztowac 2x tyle.
    Chodzi mi o to na ile wiarygodny dowód będzie z jakiejś notatki służbowej i czy
    moze się skończyc tylko na pouczeniu. Czy tłumaczenie że na ulicy praktycznie
    nie ma ruchu może coś zmienić. Czy nie znacie jakiś orzeczeń że w takiej
    sytuacji oznaczenia drogowe (znaki) są nieadekwatne do okoliczności i nie
    powinny aż tak bardzo restrykcyjnie obowiązywać. Spokojnie wystarczałaby jedna
    linia ciągła, a nie podwójna. A to już różnica 100 zł.

    Parę miesięcy temu zgłosiłam kradzież radia z auta, oczywiście policja nie
    znalazła sprawcy. Czy mogę im powiedzieć teraz że jesteśmy kwita ;)

    Dziękuje za pomoc
    Anet