  • Data: 2006-07-01 09:24:46
    Temat: wspolwlasnosc - zgoda na remont
    Od: "bz" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Posiadam w 1/3 prawo do budynku wraz z dzialka. Po wejsciu do budynku wchodzi
    sie do bardzo bdszernego holu, do mnie w prawo , sasiad w lewo. po "swojej"
    stronie w korytarzy wybudowealem lekka scianke, regips, wczesniej pytajac
    sasiada o zgode, wyrazil, co potwierdzil na stosownym pismie.
    scianka nie przebiega w osi holu, jest zsunieta ok.80 cm w moim kierunku, tak
    aby nie bylo watpliwosci ze nie utrudnia sasiadowi zycia.Uslyszalem wlasnie, ze
    podpis sasiad powinien byl mi dac w obecnosci notariusza, ze podpisany u niego
    w domu na stole nie jest wazny.Czy to prawda? Czy moglybym ewentualnie prosic o
    wskazanie zapisu w kodeksie regulujacym taki temat? chcialbym spac spokojnie
    (lub brac sie za teamt od nowa-choc nie wiem czy sie powiedzie, sasiad jest
    powaznie na nie do swiata, wowczas podpisal mi pismo, bo liczyl , jak sie potem
    okazalo, ze bedzie czerpal spore korzysci ze znajomosci ze mna,teraz czasem na
    dzien dobry nie odpowiada)

    dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    Bartosz