  • Data: 2008-09-18 08:49:00
    Temat: wpis do hipoteki
    Od: goscius <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ostatnio kupiłam miszkanie na kredyt, w zwiazku z tym zlozyłam w
    sądzie wniosek o wpis zadłużenia do hipoteki. W związku z tym ma
    pytanie czy ktoś może orientuje się ile ustawowo urząd ma czasu na
    dokonanie takiego wpisu? Wniosek zlożyłam 27 maja a wpisu dokonano 2
    września. Ponadto awizo na przesyłkę poleconą z tym wpisem znalazłam w
    skrzynce 17.09 tzn że sąd wysyłał ja do mnie dwa tygodnie. Ponadto ci
    idioci jako odbiorcę listu wpisali poprzedniego wlaściciela mieszkania
    w związku z czym nie moge przesyłki tej odebrać. Wspomnę, że wszystko
    to kosztuje mnie 100 zł miesięcznie, bo o tyle wyższą ratę płacę do
    czasu dostarczenia bankowi tego wpisu. Proszę zatem o radę do kogo
    mogę zlożyć skargę na urzędnika, bo dlaczego mam placić przez kolejny
    miesiąc za to, że panience nie chciało się zajrzeć do dokumentów!?
    z góry dziękuję za odpowiedzi