  • Data: 2009-12-22 23:13:34
    Temat: widzenia z dzieckiem
    Od: kasia <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.
    moj znajomy i jego zona zyja w separacji. jego zona nie pozwala mu sie
    spotykac z dzieckiem. kolega ten troche narozrabial w przeszlosci,
    zaniechal utrzymywania dziecka i odwiedzania go.Jednak teraz twierdzi
    ze chce go widywac (jakie ma plany co do utrzymywania-nie wiem).
    Wiem tez ze moj znajomy nie ma zasadzonych widzen z dzieckiem ani
    alimentow, wobec tego czy ta jego zona moze mu zabronic widywania
    dziecka? Zrozumiale jest jesli sad zasadzi takie widzenia ale jesli
    nie bylo takiej sprawy?