  • Data: 2007-01-01 17:37:33
    Temat: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mój znajomy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Niezbędny mu
    jest "laptop" który zakupił 3 miesiące temu no i niestety dzisiaj już mu
    padł ,a jutro ma spotkanie z klientem. Wybiera się jutro rano do sklepu w
    którym kupił tego "laptopa" ,na rozmowę .Jak sądzicie od czego zacząć
    "dyskusję " w sklepie by problem załatwili szybko i skutecznie. Nadmieniam
    ,że brak komputera może mieć znaczący ujemny wpływ na zarobki mojego
    znajomego .Zaznaczam ,że "laptop" jest zakupiony na "firmę"

    akala