eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy komputer i DG jednoosobowa › Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
  • Data: 2007-01-01 18:52:51
    Temat: Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 01 Jan 2007 19:15:02 +0100, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    >
    > A co chce osiągnąć Twój znajomy,
    jak najszybciej otrzymać sprawne narzędzie pracy za które zapłacił sporo.

    > Ogolnie laptop padł (tyle wiemy), z drugiej strony sklep nie moze
    > wiedziec czy ow znajomy nie pomogl w tym padnieciu. Dlatego zapewne beda
    > sprawdzac laptopa. W koncu chyba ma on gwarancje nie?

    Nie pomógł ponieważ objawy uszkodzenie przed jego całkowitym
    "zamilknięciem" są dla mnie rozpoznawalne i stawiam na 90 % ,ze padła karta
    graficzna i gdyby to był sprzęt po gwarancji byłby naprawiony w ciągu 2- 3
    dni.

    > Sugerujesz żadanie odszkodowania?
    Niczego na razie nie sugeruję a stwierdzam to co wiem, że jeżeli w ciągu 2
    tygodni nie będzie miał nowego sprzętu to będzie musiał pilnie kupić nowy
    /a, aktualnie z tego co wiem to tylko go ratuje pożyczka/, a w następnym
    miesiącu ,jeżeli nie będzie miał sprzętu będzie musiał pożyczać na
    jedzenie - po prostu jest "na rozruchu" i całe oszczędności właśnie
    zainwestował w ten sprzęt.
    akala

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1