eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy komputer i DG jednoosobowa › Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
  • Data: 2007-01-01 18:15:02
    Temat: Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    akala napisał(a):
    > Mój znajomy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Niezbędny mu
    > jest "laptop" który zakupił 3 miesiące temu no i niestety dzisiaj już mu
    > padł ,a jutro ma spotkanie z klientem. Wybiera się jutro rano do sklepu w
    > którym kupił tego "laptopa" ,na rozmowę .Jak sądzicie od czego zacząć
    > "dyskusję " w sklepie by problem załatwili szybko i skutecznie. Nadmieniam

    A co chce osiągnąć Twój znajomy, bo to nie wynika bezpośrednio z posta.

    Ogolnie laptop padł (tyle wiemy), z drugiej strony sklep nie moze
    wiedziec czy ow znajomy nie pomogl w tym padnieciu. Dlatego zapewne beda
    sprawdzac laptopa. W koncu chyba ma on gwarancje nie?

    Od czego zaczac dyskusje? Od przestawienia problemu i nie stawaniu
    okoniem. Jesli sie dobrze trafi, to czasami (zalezy od usterki) mozna
    naprawic to od reki. Jakiekolwiek powolywanie sie na prawa (sluszne czy
    nie) raczej przeciagnie sprawe, a nie o to chyba chodzi.


    > ,że brak komputera może mieć znaczący ujemny wpływ na zarobki mojego
    > znajomego .Zaznaczam ,że "laptop" jest zakupiony na "firmę"

    Sugerujesz żadanie odszkodowania?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1