  • Data: 2004-01-13 13:12:40
    Temat: umowa z elektrownia
    Od: Maciej Matyka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moze znajdzie sie ktos kto mial podobny problem:

    Mieszkanie - wlasnosc mojego ojca, teraz ja sie chce tam wprowadzic.
    Facet (lokator) sie wyprowadzil w pazdzierniku, ma u nas dlug , ale to
    niesistotne. mial podpisany prad na siebie i tez zrobil dlug - wiec
    elektrownia odciela prad w mieszkaniu. teraz elektrownia nie podpisze
    nowej umowy dopoki

    a) facet nie zaplaci
    b) nie pokazemy protokolu Zdawczo-Odbiorczego mieszkania (cokolwiek to
    jest - nie mamy tego) podpisanego przez poprzedniego lokatora, tak ze
    bedzie mogla uznac, z.e on tam nie mieszka i podpisac nowa umowe
    (wlascicielem jest moj tata)

    a) - nierealne facet jest splukany
    b) (rowniez a) ) - facet nie odpowiada na ansze telefony (ma komorke i
    nie odbiera jak dzwonimy), raz sie udalo mojej mamie z innego numeru
    dodzwonic. ogolnie kicha, bylem w mieszkaniu u jego corki pogadac,
    powiedziala ze facet juz juz jedzie do elektrown i wyjasnic cala sprawe
    i huj, 4 dni, terlefonu nie ma. ogolnie czekam na decyzje z elektrowni
    bo zlozylem podanie, zeby jednak bez tego protokolu podpisac nowa umowe
    juz na mojego staruszka...

    ufff i co Wy na to?

    Czy elektrownia ma prawo odmowic podpisania nowej umowy?

    Maciek