  • Data: 2004-01-14 10:03:55
    Temat: Re: umowa z elektrownia
    Od: Maciej Matyka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Ponadto możesz już na pewno zagrozić im karą finansową wynikającą z art.
    > 56.1 pkt 4 Ust. z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz
    > wnioskiem do URE o ukaranie kierownika przedsiębiorstwa energetycznego
    > personalnie. Kara dla przedsiębiorstwa to do 15% przychodu, a dla
    > kierownika do 3-krotnego jego miesięcznego wynagrodzenia. Zakładam, ze to
    > powinno pomóc.

    Dobra, zabieram sie za szukanie tego przepisu, dziekuje za pomoc -
    jestem wdzieczny. Moze takie pismo zaskutkuje.

    Kolega mi cos jeszcze wspominal (nie - prawnik, wiec moze sie mylic) ze
    mozna sprobowac wspomniec tez o ustawie antymonopolowej i oferowaniu
    uslugi ogolnodostepnej, czego zaklad energetyczny odmowic nie moze..
    Dobra szukam tej ustawy o ktorej wspomniales.

    Dzieki!

    Maciek