  • Data: 2007-02-25 00:56:43
    Temat: umowa na oprogramowanie
    Od: "s81" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Podobnie jak w temacie.

    Pilnie poszukuje umowy lub przykladu umowy (jakis schemat tworzenia /
    pisania) dotyczacej sprzedazy oprogramowania. Mam tu na mysli autora
    oprogramowania, ktory przygotowal gotowy program i chce go sprzedac
    potencjalnemu klientowi. W umowie chce zawrzec wszystkie kwestie dotyczace
    ochrony jego praw autorskich (wazne jest zeby podkreslic - jakie prawa
    przysługuja uzytkownikowi oprogramowania).

    Dodatkowa kwestia, ktora mnie interesuje, to czy mozna klientowi w umowie
    zasugerowac np. jakie wtyczki (plug-iny) powinno sie stosowac z danym
    programem, a jakich nie. Inna sytuacja - czy mozna i w jaki sposob
    zasugerowac klientowi w umowie specyfikacje sprzetowa dla danego programu.

    Mam nadzieje, ze udalo mi sie sprecyzowac problem. Kwestia jest pilna i
    jezeli ktos posiada linki do artykulow badz umow (moga byc tez przyklady lub
    schematy pisania) to bardzo prosze o kontakt ze mna tu na grupie lub pod
    adresem w...@w...pl

    Z gory zdiekuje.