    From: "mptrzy" <m...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa między osobami prywatnymi
    Date: Sun, 28 Aug 2011 21:12:22 +0200

    Witam
    Chciałem prosić o poradę.
    Zleciłem wykonanie serwisu internetowego osobie prywatnej. Opłatę za serwis
    zrobiłem przelew na konto prywatne wykonawcy. Chciałbym zabezpieczyć się
    umową zawierającą informacje poświadczające wykonanie serwisu przez osobę
    prywatna (wykonawca) na moją rzecz (zleceniodawca). Umowa zawierałaby
    informację, ile zapłacona za serwis, nr konta na które poszedł przelew i że
    w momencie przekazania serwisu wszystkie prawa do niego przechodzą na mnie
    (zleceniodawca).

    Czy taka umowa między dwiema osobami prywatnymi będzie ważna w świetle
    prawa?? Chodzi mi o zabezpieczenie się na wypadek gdyby w przyszłości
    wykonawca doszedł do wniosku że ma prawa do serwisu.

    Bardzo proszę o odpowiedź.
    Pozdrwiam
    mptrzy(at)ovi.com