  • Data: 2004-03-10 13:21:32
    Temat: umowa licencyjna Microsoft
    Od: "Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie w licencji Microsoftu np. na Offica nie jest powiedziane
    że umowa jest zawarta na czas określony a więc w myśl polskiego prawa jest
    na okres 5 lat.
    Jednak jest tam punk mówiący że umowa podlega prawu Irlandii.
    Czy ktoś sie orientuje czy według prawa Irlandii jeśli w umowie nie jest
    napisane na jaki okres jest ona zawarta to można programu używać dożywtonio
    czy jakoś tak.
    Nie wiem czy moje rozumowanie jest słuszne, prosze o komentarz

    Pozdr
    Galis