  • Data: 2003-10-14 19:40:56
    Temat: umowa licencyjna
    Od: Maxio <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!

    Od jakiegos czasu pisze sobie program ktory zamierzam w przyszlosci
    sprzedawac. Wtedy bede musial zalozyc dzialalnosc gosp., ale do tego
    czasu nie chce tego robic.
    Moim programem zainteresowala sie ostatnio pewna zaprzyjazniona firma.
    Chcieliby tego programu uzywac. Ja chcialbym udostepnic im go
    nieodplatnie ( w zamian mam niezly "customer feedback", ktory jest dla
    mnie dosc wazny. ).
    I iteraz pozostaje kwestia - jak w legalny sposob udostepnic im ten
    program? Firma ta dosc duza wage przyklada do legalnosci oprogramowania
    i chca miec jakis papierek potwierdzajacy, ze maja prawo korzystac z
    mojego softu.
    Nie majac zalozonej DG nie moge im sprzedac licencji.
    Musi powstac jakas umowa miedzy ta firma a mna jako osoba fizyczna.
    Myslalem o sporzadzeniu umowy o bezplatnym udzieleniu licencji na wersje
    demonstracyjna ( w aboutboxie sie napisze, ze to demo ) bez ograniczen
    czasowych.
    W zamian bede chcial tylko prawa do opublikowania informacji o tym, ze
    dana firma uzywa tego softu.

    Przerabial ktos z was cos podobnego?
    Jak powinna wygladac taka umowa?
    A moze jakies inne pomysly?

    Z gory dziekuje za sugestie i pozdrawiam
    Max