  • Data: 2009-02-27 14:22:05
    Temat: umowa cywilna - zastrzezenia
    Od: "budo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Czy ktos moglby mi pomoc - a mianowicie:
    moj pracodawca chce podpisac ze mna umowe o wspolpracy ( ja zakladam wlasna
    dzialanosc gospodarcza) i w tresci umowy chce zawrzec taka klauzule:
    " AAA (czyli ja) nie moze kopiowac bazy klientow FIRMY (czyli mojego
    pracodawcy) ani zasad dzialania"

    oczywiscie dziwne jest to dla mnie jako ze mam byc handlowcem wiec z bazy
    danych musze korzystac...
    no ale mniejsza o to.

    grupowiczow prosilbym o odpowiedz czysto teoretyczna i z zakresu kodeksu
    cywilnego:
    czy te zastrzezenia co moge a czego nie moge obowiazuja w okresie trwania
    umowy czy tez po jej zakonczeniu?

    nigdzie w umowie nie ma okreslenia na jaki czas sa te zastrzenia czego mi
    nie wolno.

    prosze o szybka odpowiedz poniewaz naciskaja mnei na podpisanie umowy.

    Przemek