    From: "Hanna" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uciążliwy sąsiad - radio na drzewie
    Date: Sun, 13 Jun 2004 09:58:03 +0200

    Mieszkam w małej miejscowości w domu jednorodzinnym. Mój sąsiad z dzialki
    naprzeciwko przez całe lato, od rana do wieczora ma bardzo głośno włączone
    radio ktore jest zamontowane na drzewie owocowym w celu odstraszenia ptakow.
    Bezskutecznie prosilam go o przyciszenie. Wezwalam pocje, upomnieli go,
    rzekomo przyciszyl choc ja nie slyszę różnicy. Policja twierdzi ze nic wiecej
    nie moze zrobic bo inni sasiedzi nie zglaszaja problemu, po za tym w dzien
    to "wolnosc tomku w swoim domku". Sasiedzi przyzwyczaili sie do halasu bo
    trwa to od trzech lat!
    Czy sa jakies dopuszczale limity halasu? Jesli tak, to kto i w jakich
    przypadkach moze dokonac takich pomiarów halasu? Gdzie bylby dokonywany taki
    pomiar: przy zródle halasu czy np. na mojej dzialce? Czy rzeczywiscie policja
    nic wiecej nie moze zrobic? Czy mam szanse wygrania sprawy na drodze cywilnej?

    Wczoraj, w cigu dnia byly dwie godziny ciszy, bylo slychac spiew ptakow,
    uspilam dziecko na dworze. Prosze o porady.

    Hanna
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl