  • Data: 2004-06-14 11:22:22
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad - radio na drzewie
    Od: "Hanna" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Zastanawiałam się nad rozwiązaniem twojego problemu. Może napisanie listu
    >odniesie lepszy skutek?
    Dzieki za rade, taki sposob moglby zadzialac na cywilizowanego czlowieka, ten
    sasiad to stary(ok 80 letni) niecywilizowany gbur. W dodatku zdrowy i
    niepredko zejdzie z tego pieknego swiata. Nie robi na nim wrazenia ani moj
    ujmujacy glos ani tez fakt ze mam kilkumiesieczne dziecko ktore potrzebuje
    ciszy.
    Mam jeszcze zamiar zlozyc skarge w Inspektoracie Ochrony Srodowiska, a jesli
    to nie pomoze zastosuje srodki pozaprawne, to przykre.
    Hanna

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl