  • Data: 2004-06-13 09:09:46
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad - radio na drzewie
    Od: "Hanna" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tez mi to przyszlo do glowy, ale to duze drzewo i nie widac tego radia, jest
    daleko od granicy dzialki, w dodatku jest pies, trzeba by uzyc karabinu
    maszynowego...

    >Muszę jednak stwierdzić że zastosowanie Ukraińskiej Grupy Perswazyjnej
    >trochę pomogło.
    Ojjj, to nic nie da, ten sasiad to stary cinkciarz, nie raz dostal wpierdziel
    jak kogos oszukal.

    Narazie jestem przy zdrowych zmyslach ale jak mi odbije z tego halasu to
    zastosuje porady...

    Hanna

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl