  • Data: 2008-10-28 10:06:45
    Temat: uciążliwość sąsiedzka
    Od: "poirytowany" <p...@s...stop> szukaj wiadomości tego autora

    witam grupowiczów i proszę o poradę.
    Jest sobie kilkumieszkaniowa szeregówka. W jednym z mieszkań pomieszkuje
    rodzinka z kilkudniowym maleństwem (czyli moja). Za ścianą sąsiad
    właśnie zabrał się do montażu kaloryferów i innych robót z użyciem
    młotów, wiertarek i podobnego sprzętu znakomicie przekazującego hałas i
    drgania. Prośby o umiar zbywa, poniekąd logicznym, "a kiedy mam
    wiercić"?
    Czy istnieją jakieś prawne możliwości by ograniczyć sąsiada i jego
    'kolegów z wiertarką, którzy przyszli borować"?
    Czy, poza godzinami 22-6, mogą w swoim mieszkanku napierdzielać do
    upadłego?
    --
    pozdrawiam
    niewyspany, poirytowany ojciec