  • Data: 2003-03-26 09:43:24
    Temat: ubezpieczalnia a policja
    Od: "maciek" <m...@w...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    miesiac temu rozbito mi samochod (szyba + drobiazgi) na parkingu
    (kilka aut) zadzwonilem na policje przyjechali cos sobie spisali pojechali

    zadzwonilem do ubezpieczalni opisalem sytuacje
    zdziwili sie ze policja nie dala karteczki ale ze wszystko OK

    dzis dzwonie czemu nie wyplacili szkody a oni twierdza ze jeszcze nie
    wyplacili bo brakuje zaswiadczenia z policji

    i teraz mam pytanie takie
    1. czy policja na postawie zgloszenia telefonicznego wystawi mi teraz jakis
    papier ze bylo zgloszenie ?
    2. czy ubezpieczalnia (agropolisa) ma prawo wstrzymac wyplate ze wzgledu na
    brak papierka z policji?
    3. czy moze przez swoja niewiedze (sic) wogole nie wyplaca mi odszkodowania
    ????

    bardzo prosze o jakies wskazowki jak teraz postepowac .....

    m.