-
1. Data: 2010-03-05 12:38:52
Temat: trzykrotna naprawa
Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>
Witam
mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego
problemu ?
pozdrawiam
CeZ__134
-
2. Data: 2010-03-05 12:40:51
Temat: Re: trzykrotna naprawa
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
CeZ__134 pisze:
> Witam
>
> mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
> musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
> Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
> rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
> prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego
> problemu ?
Tylko warunki gwarancji.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2010-03-05 12:46:11
Temat: Re: trzykrotna naprawa
Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>
>> Witam
>>
>> mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
>> musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
>> Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
>> rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
>> prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego
>> samego problemu ?
>
>
> Tylko warunki gwarancji.
W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ?
CeZ__134
-
4. Data: 2010-03-05 12:56:36
Temat: Re: trzykrotna naprawa
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
CeZ__134 pisze:
>> Tylko warunki gwarancji.
>
>
> W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ?
W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z
umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na
poinformowanie o tym sprzedawcy.
--
Liwiusz
-
5. Data: 2010-03-05 13:04:20
Temat: Re: trzykrotna naprawa
Od: tadek <t...@g...com>
On 5 Mar, 13:56, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> CeZ__134 pisze:
>
> >> Tylko warunki gwarancji.
>
> > W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ?
>
> W przypadku wady fabrycznej mo esz reklamowa z tytu u niezgodno ci z
> umow w ci gu 2 lat, masz jednak 2 miesi ce od dnia wykrycia wady na
> poinformowanie o tym sprzedawcy.
>
> --
> Liwiusz
co racja to racja
-
6. Data: 2010-03-05 13:32:22
Temat: Re: trzykrotna naprawa
Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>
>
>
>>> Tylko warunki gwarancji.
>>
>>
>> W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji
>> ?
>
>
> W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z
> umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na
> poinformowanie o tym sprzedawcy.
To jest na pewno wada fabryczna ,z tymze z roku 2008. producent noteboka
pisal o tym i dobrze wiedzial- ja niestety kupilem ten komputer z ta wada .
Kolejna ta sama ustera wystapila dzisiaj, dlatego nie wiem co robic jesli
bedzie komputer juz kolejny raz w naprawia- czy moge po prostu zadac swroty
kasy za kompyter czy jak ..
PS;Ten komponent co nawalil wlasnie taka wada posiada, Byl juz 2x
wymieniany.
pozdr