eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotrzykrotna naprawatrzykrotna naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: trzykrotna naprawa
    Date: Fri, 5 Mar 2010 13:38:52 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <hmqtv0$vvp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.apinternet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1267792673 32761 213.155.181.1 (5 Mar 2010 12:37:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Mar 2010 12:37:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:630754
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
    musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
    Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
    rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
    prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego
    problemu ?

    pozdrawiam

    CeZ__134


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1