eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotrzykrotna naprawa › Re: trzykrotna naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzykrotna naprawa
    Date: Fri, 5 Mar 2010 13:46:11 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <hmqucn$1ia$1@news.onet.pl>
    References: <hmqtv0$vvp$1@news.onet.pl> <hmqu4l$vtp$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.apinternet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1267793112 1610 213.155.181.1 (5 Mar 2010 12:45:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Mar 2010 12:45:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:630757
    [ ukryj nagłówki ]



    >> Witam
    >>
    >> mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i
    >> musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
    >> Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach
    >> rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam
    >> prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego
    >> samego problemu ?
    >
    >
    > Tylko warunki gwarancji.


    W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ?


    CeZ__134


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1