  • Data: 2007-09-09 15:23:18
    Temat: trzaskanie drzwiami
    Od: "Maruda" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na miejsce zmarłej sasiadki, ktora była samotna, gmina przydzieliła jej
    mieszkanie nowym lokatorom. Nowi lokatorzy po niezbednych remontach po
    staruszce, wymienili rowniez drzwi tak nieudolnie ze sie teraz nie domykaja
    i aby je mozna byla zamknac, musza porzadnie trzasnac. Mieszkam nad nimi
    wiec owe trzaskanie doprowadziło mnie po czasie do irytacji. Probowałem z
    sasiadami rozmawiac i zwracałem uwage ze w starym budownictwie takie
    natarczywe trzaskanie drzwiami niczemu dobremu nie słuzy. Moje prosby sa
    brane pod uwage na zbyt krotki czas. Sasiedzi o tym zapominaja i dalej
    trzaskaja. Probowałem interwencji u zarzadzie budynkow komunalnych - echo,
    zero pomocy.
    Czy moze ktos mi wskazac jak doprowadzic do nie tyle do eksmisji sasiada -
    tyle do tego aby cos zrobił z tymi drzwiami aby juz tak nimi nie trzaskał ?
    Za wszelki pomocne rady bede wielce wdzieczny
    Pozdrawiam
    R.