  • Data: 2006-04-20 15:53:47
    Temat: testament a prawo bankowe
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy można notarialnie sporządzić taki dokument/testament na wypadek
    śmierci który jednoznacznie wskaże osobę która będzie mogła zadysponować
    majątkiem?
    Chodzi tu głównie o środki zgromadzone na kontach, lokatach, funduszach
    inwestycyjnych. Zakładając konta spotykałem się z informacją, że
    upoważnienie innej osoby w razie w jest robione za dodatkową opłatą
    (mbank) i bez tego mogą się dziać różne rzeczy (dokładnie nie pamiętam
    ale chyba wtedy testament nie działa i trzeba się sądzić z bankiem(mogę
    się mylić)).
    Chodzi tu głównie o uregulowanie spraw funduszy które kupuję sprzedaję i
    trudno byłoby wskazać konkretne fundusze w takiej woli. Wszystkie
    opiewają na mnie i nie wiem jakby wyglądała procedura na wypadek
    śmierci, a chciałbym to uprościć.