eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotermin rozpoczęcia działalności gospodarczej a podpisanie umowy › termin rozpoczęcia działalności gospodarczej a podpisanie umowy
  • Data: 2006-07-11 07:44:35
    Temat: termin rozpoczęcia działalności gospodarczej a podpisanie umowy
    Od: js <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam taki problem: rozpoczynam robotę na własny rachunek - udało mi się
    porozumieć się z pierwszym klientem - będę dla niego wykonywał pewien
    projekt. Chciałbym jak najszybciej podpisać umowę jednak nie mam jeszcze
    wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - dziś udaję się do urzędu.

    Pytanie mam takie: czy umowa podpisana PO zgłoszeniu się do ewidencji DG
    ale przed uzyskaniem wpisu będzie obowiązywała? Czy będę mógł na jej
    podstawie wystawić później fakturę VAT?

    Zakończenie prac przy projekcie przewiduję na koniec sierpnia, więc do
    tego czasu wszystko związane z DG będzie już załatwione.

    Jacek