eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotermin rozpoczęcia działalności gospodarczej a podpisanie umowy › Re: termin rozpoczęcia działalności gospodarczej a podpisanie umowy
  • Data: 2006-07-11 12:42:29
    Temat: Re: termin rozpoczęcia działalności gospodarczej a podpisanie umowy
    Od: "Andrzej M." <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):
    > Wykonanie pierwszej czynności która jest działalnością gospodarczą ;)

    Czy _nieodpłatna_ reklama w sieci jest już dg?

    > Możesz. Potem masz 7 dni na podanie w US i ZUS daty *rzeczywistego*
    > rozpoczęcia DG.

    W us mam zgłosić w terminie 7 dni _po_ rozpoczęciu czy też przed? To
    trochę głupie pytanie wynika z tego, że gdzieś się spotkałem afair ze
    stwierdzeniem, że do zus złożyć po rozpoczęciu a do us przed
    rozpoczęciem. Nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi w sieci. :)

    > Ma to być data rzeczywistego rozpoczęcia.

    Powiedzmy, że w ramach rozkręcania interesu dokonałem już nieodpłatnie
    różnych działań reklamowych i nawet pozyskałem stałego klienta.
    Płatności nie było i realizacji umowy także jeszcze nie ma. Jeśli to już
    jest rozpoczęcie dg a ja jej nie zgłosiłem w terminie to co mi grozi?
    Grzywna?

    będę wdzięczny za kolejną pomoc :)
    pzdr