    From: "Robert Pytajnik" <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: teren przemysłowy
    Date: Sun, 16 May 2010 11:58:25 +0200

    Witam
    Na terenie przemysłowym który należy do gminy a rozporządza nim Zarząd
    Budynków Komunalnych chciałem postawić wiatę (15 m2). Gmina odmawia
    powołując się na powyższe. Teren ten znajduje się przy starej kamienicy
    (pamięta czasy wojenne). Obok niej stoi juz kilka garaży i wiat, swoją
    chciałem dołączyć do garażu sasiada. Obok płynie rzeka. Za tymi budynkami
    jest łąka i kilka drzew, podczas obfitych opadów deszczu teren jest zalany,
    a jak jest sucho to trawa po pas i tez nie ma jej kto skosić. Ten stan trwa
    tak od ponad trzydziestu lat. Rozmuiałbym jeszcze że włodarze miasta planują
    coś tutaj robić ale tereny inwestycyjne od 8 lat w lepjszej lokalizacji nie
    udało się im sprzedać, więc dziwi mnie ta postawa. W ZBK pytałem skąd to
    negatywne podejście do obywatela i jak sami pracownicy przyznają, niw wiedzą
    skąd się to bierze w UM. Próbowałem nawet namowić urzednika z UM aby
    zobaczyl o czym rozmawiamy ale mnie zlekceważył. Czy zna ktos sposób jak to
    problem obejść ?

    pozrawiam
    Robert